lördag 18 augusti 2012

Tog en liten paus.

Hej!
Tog en liten paus från bloggen helt plötsligt bara för jag inte riktigt kände för att blogga och hade ingen inspiration till det heller. Men nu tar jag nya tag med bloggandet.

Under veckan som gått plus några dagar har det hänt en massa skoj. Jag har dels träffat en massa gamla kompisar, färgat håret och fått nya glasögon. 
Jag har shoppat inför skolstarten, varit och kollat ryggen, babblat i telefon och gjort massvis med andra saker. 

Om vi börjat med håret så kan jag säga att det gått från guldblont till kastanjebrunt. Jag är så sjukt nöjd med det. Jag gjorde det även när jag var liten så jag har haft brunt hår förut med.

Så här ser det ut! :D

Som sagt i måndags var jag i Osby och träffade mina bästa tjejkompisar från där Lovisa och Clara, vi har inte setts på en evighet så vi hade ju en massa saker att prata om.

Mina nya glasögon är jag jättenöjd med och det kommer uppp en bild på mig senare med dem i bloggen.

I dag ska jag i väg och ta foton med en kompis vid 15:00 och tills dess kommer jag antagligen inte göra så mycket. Men men, jag uppdaterar lite till senare.

XOXO,
Pebbels

1 kommentar: