fredag 19 oktober 2012

Avklarat första delen av dagen.

Klarat av första delen av skoldagen och ett hemkunskapsprov som var relativt lätt. Jag tyckte det gick bra. Sen har jag haft en 50 minuter spanska lektion när jag inte gjorde så mycket eftersom jag är klar med allt i arbetsboken. Eftersom vi hade vikarie som inte visste vad vi skulle göra så satt jag och Anna och hade en lång diskussion om presidentvalet i USA. 
Just nu så sitter jag och några andra tjejer i min klass och beskriver våra lärare med olika låtar. Det är sjukt roligt och flummigt. Snart har vi SO och sedan är det skoltidning. 

I eftermiddag så ska jag dansa och simma. Det kanske blir lite shopping också och sedan så blir det fredagsmys. I helgen blir det plugg och titta på gymnasieskolor. 

Om en vecka åker jag ner till ITALIEN antagligen!! WOOOHOOO!

XOXO,
Pebbels


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar