onsdag 17 oktober 2012

Revolution

Jag har kommit på en idé som kan minska våra koldioxid radikalt. Det ska bli ett projekt arbete jag ska arbeta med från och med nu. Om jag lyckas räkna ut detta kommer jag säkert få nobelpris. Jag kan ju självklart inte avslöja vad det är för tänk om någon skulle ta min idé.

Jag vaknade klocka kvart i fyra i morse av näsblod. Det var mindre roligt. Jag kunde inte sova sedan och då tillbringade jag den tiden med at läsa Harry Potter, försöka sova och läsa Sagan om Ringen.

Just nu så är allt ganska jobbigt eftersom LIsa inte är här. Mycket olika tankar far runt i huvudet. Jag saknar Lisa så att det gör ont, men det är okej för att jag vet att vi snart kommer att ses igen. Nu så ska vi ha musik lektion och sedan blir det spanska och lunch.

Lisa och jag! <3
















XOXO,
Pebbels

2 kommentarer:

  1. jag saknar dig också Bebot :) Det gör ont att inte ha sin bästis med sig överallt snyft :/ :''''( många tårar

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAg vet det är så jobbigt att man dör! :'''''( Snyft :/

      Radera