tisdag 16 oktober 2012

Dagen

Snart så är det ju halloween och jag har ingen aning om vad jag ska vara. Förra året var jag Dracula's fru eller något liknande. Jag kommer kanske inte ens vara hemma över Halloween eftersom vi kanske kommer bila ner till Italien under höstlovet. Vilket skulle vara väldigt kul. Men samtidigt vill jag gå på Halloween festen i skolan och klä ut mig. 

Idag hade vi 130 min kemi vilket var kul. Det skulle antagligen varit lite roligare om vi inte hade haft teori och skriva av en powerpoint ungefär 100 min av denna tiden. Vi gjorde även en väldigt rolig labb.

Just nu så äter jag favorit mellanmålet som består av päronyoughurt med banan och pumpakärnor i. Efter mellanmålet ska jag göra läxor och sedan ut och springa.

XOXO,
Pebbels

Förra året på Halloween.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar